Ha megvan a logód és a weboldalad, ott virítasz a megfelelő közösségi oldalakon, és beindult az érdeklődés-cunami, előbb-utóbb személyesen is fogsz ügyfeleiddel találkozni. Elérkezett hát az idő, hogy megtervezd és megrendeld a céges munkaruhád. Ez sem lesz bonyolultabb az előző kettőnél, és ha elakadnál, nyugodtan kérj segítséget. Három lehetőséged is van a Print-ingnél:
- ha nem szeretnél vagy nincs időd böngészni a termékek között, kérhetsz Ingyenes látványtervet. Itt csak az alapvető adatokat kell megadnod: személyes adatok, logód, termék (pl. piros galléros póló), és a megjegyzésbe beírhatsz bármilyen számodra fontos adatot: pl. az emblémázást szívre + hátra kérem. A látványterv készítése nem egy automatizált folyamat, személyesen készítjük el, szükség szerint egyeztetve, így 1-2 napon belül fogod megkapni.
- ha te szeretnéd kiválasztani a márkát, akkor böngéssz a Termékek között. Egy Árajánlatkérő listára kiválaszthatsz minden olyan terméket, ami szóba jöhet, beleírva a darabszámot, stb. Az árajánlatkérőt egy kattintással küldd el, és küldjük az árajánlatot. Ezt a funkciót akkor javasoljuk, ha nagyobb darabszámra van szükséged, mivel így egyedi árat tudunk adni, ami kedvezőbb.
- megtervezheted és megrendelheted közvetlenül a Tervezőnkön keresztül. Igyekeztünk nagyon egyszerűvé tenni a rendelést azok számára, akik pontosan tudják, hogy mit szeretnének. Ha pár darabról van szó, érdemes ezt a funkciót igénybe venni, hiszen néhány perc alatt megtervezheted, megrendelheted és ki is fizetheted a munkaruhád. Ennek az az előnye, hogy pillanatok alatt megvagy vele, és a webshopon beérkezett megrendeléseket mindig előrevesszük, hiszen már ki is vannak fizetve, tehát a leggyorsabban ezeket a megrendeléseket teljesítjük.
A MUNKARUHA AZ EGYIK LEGHATÉKONYABB, LEGOLCSÓBB ÉS LEGLÁTVÁNYOSABB MARKETINGESZKÖZ
De mielőtt beleugranál, lássuk, mire kell figyelned. A munkaruha kiválasztásánál több szempontot érdemes átgondolni:
- szín: a színeknek nagyon fontos marketing-erejük van, így érdemes odafigyelni. A munkaruha színének kiválasztásakor arra kell figyelni, hogy harmonizáljon a logó színével, és kiemelje azt. Nem kell, sőt nem is ajánlott, hogy megegyezzen a logó színével.
- kültéri vagy beltéri használatra lesz: ha beltéren kell majd használni a munkaruhát, akkor elég egy olyan felsőt választani, ami bármikor hordható. Azonban ha kültéri használatra lesz elsősorban, akkor érdemes réteges öltözékben gondolkodni, illetve ott külön lehet venni a téli és a nyári öltözetet
- típus vagy fazon: nem kell az összes munkatársnak ugyanazt a felsőt kérni, amennyiben különböző testalkatúak, és esetleg valakinek nem fog jól állni. Itt arra kell figyelni, hogy márkán belül legyen elérhető pl. kereknyakú és V-nyakú is, vagy esetleg trikó. Nem az a cél, hogy egyformának tűnjetek, hanem, hogy egységes látványt nyújtsatok.
- anyag: az általunk forgalmazott anyagok általában 100% pamuttartalmúak, de ne csak pólókra gondoljunk, ha munkaruháról beszélünk. Az anyagoknál a szintetikus és kevert szálaktól nem kell megijedni. A modern technológiával előállított kevert szálú anyagok sokszor ötvözik a kétféle anyag előnyeit, így a végtermék sok esetben jobb eredményt adhat, mint a 100% pamutból készült ruha.
- darabszám: át kell gondolni, hogy milyen gyakran kell hordani a kiválasztott munkaruhát, illetve a mennyire lesz a ruha igénybevéve. Pl. egy fodrásznak, aki minden másnap dolgozik kevesebb munkaruhát kell rendelnie, mint egy kőművesnek.
- kiegészítők: jópofa vagy éppen hasznos logózott kiegészítőkkel tovább növelheted a bizalmat a céged felé: sapka, táska, nyakkendő, maszk, stb
Reméljük, ezeket szempontokat átgondolva nem okoz nehézséget összeállítani, hogy milyen munkaruhára lesz szüksége a cégednek. Ha további információra van szükséged a munkaruhával kapcsolatban, olvasd el a bővebb ismertetőnket:
Ha bármilyen kérdésed maradt, keress minket, szívesen segítünk!