Általános szerződési feltételek

A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – a Print-Ing Team Kft. – továbbiakban: „Eladó” – által a www.print-ing.hu  honlapon keresztül értékesített “termékek” – a továbbiakban: „Termékek” – megvásárlásának feltételeit szabályozza.

  1. A Szolgáltatás nyújtói:

Név: Print-Ing Team Kft.

Székhely: 1222 Budapest, Kender utca 7.

Cégjegyzék szám: 01 09 977116

Adószám: 23765119-2-43

Email cím: info@print-ing.hu 

Telefonszám: 06703882207

Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Eladó kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. 

A menüben a különböző termékekhez különböző menüpontok találhatók a, melyekre kattintva megtalálhatóak a termékekről a teljes leírásuk, valamint a termékek különböző differenciálhatósága.

Az egyes termékek oldalainak alján egy űrlap segítségével valósítható meg a megrendelés. Az űrlapon választható ki a termék, valamint az azokhoz tartozó kiegészítők, árakkal feltüntetve. Az űrlapon adható meg a számlázási és szállítási adatok. Választható bankkártyás fizetés, valamint utánvétes fizetés is az űrlapon. A megrendelés a Megrendelés gombra való kattintás után történik. Kártyás fizetés esetén ezt követően a vásárló a Barion fizetési felületre érkezik, ahol végrehajtható a fizetés.

A vásárláshoz regisztráció nem szükséges és nem is lehetséges.

Adatbeviteli hibák esetén a cellába lépve javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt az Eladó felé.

 

5.2 Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Eladó a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

5.4. Számla

Az Eladó a megvásárolt termékekről vagy papír alapú vagy elektronikus számlát állít ki, melyet a megküldött termék mellé csatol vagy e-mail-ben továbbít vásárlást követően.

5.5. Fizetés

5.5.1. Átutalás

A megvásárolt termékek díját a vásárló teljesítheti átutalással is. Ez esetben a Megrendelő e-mailben kapja meg az utasításokat Szolgáltatótól, mely alapján köteles teljesíteni a vételár megfizetését.

5.5.2. Barion

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.

5.6. Szállítás

A szállítást futárszolgálattal bonyolítjuk. A szállítás a termék elkészülését követően 5 munkanapon belül történik meg.

5.7. Garancia

A Print-Ing Team Kft. garanciát vállal a saját hibából vagy anyag hibából adódó hibás termékekért, és vállalja, hogy díjmentesen kicseréli a hibás terméket. 

Azonban, amennyiben a termék a vevő hibájából rongálódik meg (pl. vasalóval rámegy), nem áll módunkban kicserélni vagy pénzt visszaadni. 

Add meg adataidat, és elküldjük
neked az ingyenes útmutatót!

Legyen professzionális megjelenése szervezetednek!

Egy ingyenes útmutatóban összeszedtünk minden olyan fontos szempontot, amire érdemes figyelni akkor, amikor a vállalkozásod, szervezeted, saját vagy csapatod egységes öltözetét, arculatát szeretnéd megtervezni.

Töltsd le ingyenes anyagunkat, kerülj el minden tipikus hibát és tedd professzionálissá megjelenéseteket!