3 lépésben a professzionális megjelenésig

Ha egyéni vállalkozóként egyedül vagy csak pár munkatársaddal dolgozol együtt és olyan területen, ahol folyamatosan ügyfelekkel vagytok személyes kapcsolatban, akkor oda kell figyelned néhány olyan költséghatékony marketingfogásra, amitől függhet a vállalkozásod sikere.

Azért lesz valaki egyéni vállalkozó, mert a saját útját szeretné járni és van egy olyan terméke, szolgáltatása, ami a szíve csücske. Azonban komoly ügyfélkörre kell szert tenni ahhoz, hogy egy egyéni vállalkozást valaki sikerre vigyen. Ma már nem elég, ha “szájról-szájra” terjed a hírünk, vannak olyan alapvető feltételek, amitől a vállalkozás első benyomásra is profinak tűnik. Azt kell megcéloznunk, hogy minél kevesebb pénzből és minél kisebb erőfeszítéssel vízre bocsássuk a hajónkat! 

Kezdetnek csupán 3 marketingeszközre van szükségünk a sikerhez: logóra, valamilyen online jelenlétre, és munkaruhára. A jó hír, hogy ez bőven elég lesz egyelőre ahhoz, hogy minimális befektetéssel professzionális szintről indíthassuk a vállalkozásunkat

  • LOGÓ

Akármilyen kicsi a vállalkozásod, ha van logód, máris komolyabb, megbízhatóbb szolgáltatónak tűnsz. Logó kell ahhoz is, hogy hirdessük magunkat, mert a „megadom a telefonszámomat”- korszak lejárt. Ha nincs logó és minimum egy informatív honlap, megfelelő munkaruha, akkor vevőket vesztünk el nap mint nap, így elunjuk az egészet és egy idő után feladjuk. A korábbi lelkesedésünk alábbhagy, kínunkban elmegyünk Aldi pénztárosnak, és max. csak mellékes foglalkozásként fogjuk űzni azt a tevékenységet, amit tulajdonképpen szeretünk.

  • ONLINE JELENLÉT

 Ha elkészültünk a logóval, érdemes összedobni egy Facebook vagy Instagram-oldalt, vagy ha nem esik nehezünkre videókat készíteni, akkor Youtube csatornát, ahová a munkáinkat és egyéb, a tevékenységünkhöz kapcsolódó információkat megosztunk az érdeklődőkkel, és ahol különösebb erőfeszítés nélkül megtalálnak minket. Ha megpróbálunk egy informatív jellegű honlapot szerkeszteni, az még professzionálisabb szintre emel minket. Ma már számos lehetőség közül válogathatunk, megmutatjuk, mennyire egyszerű.

  • MUNKARUHA

És végül, ha rendszeresen személyesen is kapcsolatban vagyunk ügyfelekkel, a következő marketingeszköz, amire szükségünk lesz, az a professzionális munkaruha.

Munkaruha alatt minden olyan terméket értünk, amiben dolgozhatsz és amit emblémázunk: póló, galléros póló, pulóver, láthatósági mellény, kantáros nadrág, munkakabát, kötény, kiegészítők stb.

A logózást már nem lehet saját kezűleg megoldani, és nem is érdemes időt pocsékolni a próbálgatásra, ha azt szeretnénk, hogy professzionális megjelenés legyen a végeredmény.

Egy példa: gondoljunk bele, szeretnénk a fürdőszobánkat újra burkolni. Ha a burkoló megjelenik nálunk egy bármilyen hétköznapi ruházatban egy kockás lappal a kezében, közben azt hajtogatja, hogy a munka másfél millióba fog kerülni, nem fog akkora bizalmat kelteni bennünk, igaz? Ha Armaniban jön a legújabb Mercedesszel akkor meg azt fogjuk gondolni, hogy hasonló palimadarakból gazdagodott meg vagy esetleg nem ad majd számlát, nem tiszta a vállalkozása. Ám ha megjelenik ugyanez a burkoló egy ízlésesen logózott munkaruhában, elénk tol egy részletesen kidolgozott ajánlatot, látjuk a fejlécen a saját logóját, fel sem merül bennünk, hogy nem kapunk számlát, és így ugyanaz a másfél millió sokkal inkább tűnik reálisnak és tisztességes ajánlatnak.

Egyszóval a logózott munkaruha megkülönböztet, erősíti a brandünket és főként bizalmat gerjeszt, ezért semmiképpen ne csapjuk össze és ne sajnáljuk rá a befektetést!

Egy ingyenes tájékoztatóban összeszedtünk minden fontos információt amit tudni kell arról, mire kell odafigyelni a tökéletes munkaruha rendelésénél és milyen hibákat kell elkerülni.

Töltsd le ingyenes anyagunkat, kerülj el minden tipikus hibát és tedd professzionálissá megjelenéseteket!

Tehát ebben a három részes cikk-sorozatban megmutatjuk, hogy milyen egyszerűen juthatsz el a nulláról a professzionális megjelenésig akkor is, ha nincs logód és semmiféle más marketing eszközöd. Egy egyszerű logó, egy pofás weboldal és pár garnitúra munkaruha akár 50.000Ft alatti összegből is megúszható. Érdekelnek a részletek?

Kattints a folytatáshoz…

Oszd meg másokkal is:

Add meg adataidat, és elküldjük
neked az ingyenes útmutatót!

Legyen professzionális megjelenése szervezetednek!

Egy ingyenes útmutatóban összeszedtünk minden olyan fontos szempontot, amire érdemes figyelni akkor, amikor a vállalkozásod, szervezeted, saját vagy csapatod egységes öltözetét, arculatát szeretnéd megtervezni.

Töltsd le ingyenes anyagunkat, kerülj el minden tipikus hibát és tedd professzionálissá megjelenéseteket!